Технологія ЕЛАНТЕС створена завдяки творчій співпраці 1 вчителя і 2 програмістів у вільний час і без сторонньої допомоги.
Технологія ЕЛАНТЕС базується на поєднанні традиційних і сучасних методів навчання з систематичним використанням мультимедійних комп’ютеризованих модулів на уроках та у позаурочний час.
Складові технології ЕЛАНТЕС:
- електронна платформа ЕЛАНТЕС;
- бібліотека мультимедійних навчальних курсів (МНК);
- методика викладання з використанням МНК;
- рейтингова система оцінювання;
- технологія створення МНК.
Технологія ЕЛАНТЕС дає можливість максимально індивідуалізувати навчання кожного учня в групі, разом з тим управляти навчальним процесом у класі згідно програми і формату шкільного навчання.
Технологія базується на використанні авторської платформи ЕЛАНТЕС, яка
дозволяє створювати комп’ютеризовані навчальні курси згідно програми, систематично використовувати їх на кожному уроці для індивідуального навчання всіх учнів у групі. Така технологія дає можливість вчителю постійно тримати в полі зору рівень знань кожного учня, аналізувати та вчасно допомагати кожному учню у подоланні труднощів.
Технологія дає можливість значно підвищити ефективність навчання у порівнянні з традиційною методикою та створює реальні умови для врахування індивідуальних особливостей кожного учня, звільняє вчителя від значної частини рутинної роботи на уроці для творчої співпраці з учнем.
Кабінет англійської мови облаштований персональними комп’ютерами, що дає можливість навчати учнів у форматі «один учень – один комп’ютер».
Починаючи з 2003 року вчителі англійської мови гімназії мають можливість користуватися комп’ютеризованими уроками (модулями) ЕЛАНТЕС для навчання своїх учнів у комп’ютерних лабораторіях гімназії. З 2010 року використовується Інтернет версія ЕЛАНТЕС для навчання учнів вдома.
Технологія ЕЛАНТЕС дозволяє учнях працювати у своєму темпі за комп’ютерами. Посильність завдань та інтерактивність вправ заохочують учнів до навчання. По завершенні учнівська робота автоматично перевіряється і оцінюється. Це дає можливість відразу виявити та пояснити учням їх помилки. Якщо учень пропустив урок, то він має можливість відпрацювати пропущений матеріал без затримки решти групи. Така система навчання допомагає вирівнювати знання і навички учнів, на користь як сильним учням так і слабким, - усі отримують максимум можливого, якісно опановуючи програму навчання.